woensdag 4 augustus 2021

VISITE

Er kwam visite en die kwamen eigenlijk allemaal voor mij. Ik schijn gemist te worden vandaar!

Ze hebben er een flink stuk voor moeten rijden hoor maar dat hadden ze voor me over. Ook kwam JJ nog samen met zijn vrouwtje. Dat was de BGH die ik opgevolgd ben maar omdat ik afgekeurd ben woon ik natuurlijk weer lekker in Zeeland.

Ik kende ze allemaal nog wel hoor en ik heb die middag ook nog even met de visite mogen wandelen. Ze brachten me weer netjes thuis hoor want hoe lief ze ook zijn mijn mandje staat nu hier.

Het was een gezellige dag....we hebben die drukke Zenna gewoon lekker lang in de buiten bench opgesloten want die denkt nog steeds dat de hele wereld om haar draait. JJ is een beetje ziek en ik moest nog een beetje bijkomen van mijn epileptische aanval van de dag ervoor.

Deze dag dus niet!

Foto: Samen met mijn oude baas en zijn vrienden.
Wij staan samen in het midden van de foto

Foto: Ik kijk hoe Zenna JJ uitdaagt op het gras.

Foto: JJ en ik met op de achtergrond de baasjes die
zitten te kletsen onder de parasol

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten