dinsdag 27 juli 2021

MIJN ''OUDE'' JUF

Foto: Close up van mijn oog en neus op het speelveld

Vandaag kwam de KNGF auto weer voor rijden. Altijd superleuk als juf F uitstapt want die ken ik wel. Die ruikt naar andere hondjes en heeft een buidel met lekkere hondensnoepjes op haar buik!

Samen met Zenna zwaaien we juf F uit!
2 honden achter het glas van de voordeur kijkend
naar de auto met juf F die vertrekt

Ik ben dan ook niet bij haar weg te slaan ook al denkt Zenna dat ze voor haar komt. Die hangt dan natuurlijk weer eens veel in mijn vel dus die stoppen ze lekker in haar kooi en is alle aandacht voor mij.

Vrouwtje heeft nu oefeningen gekregen voor ons samen. 

Leuk maar ik denk dat ik na afloop wel weer op dieet moet!

Foto: samen met Zenna voor de KNGF auto

Foto: Zenna kijkt me aan want ik maak me heel groot.
Zittend met mijn borst vooruit voor de KNGF auto



Geen opmerkingen:

Een reactie posten