zondag 27 juni 2021

TOEVAL????

foto: Jomme in het park
zit voor een veld met 
bloemen en grassen.


Vandaag weer lekker naar het park geweest met mijn kleine zusje Zenna. Ze mogen haar voor mij ook thuis laten hoor al is ze in het park altijd super lief.
We hebben lekker gesnuffeld en gerend. We kwamen netjes terug als vrouwtje ons riep. Die ziet er trouwens uit als een echte honden-uitlaatster hoor. 2 riemen om haar nek, heuptasje met snoepjes en poepzakjes, een fluit om haar nek. Alleen ze had geen wandelschoenen aan maar slippers!
Maar goed het maakt me niet uit hoor hoe ze er uit ziet. Zolang ik mijn wandelingen maar mag maken.

Vanavond dacht het baasje dat ik een soort toeval had waarom ik medisch afgekeurd ben.
Ik stond heel raar met mijn achterpoten en met mijn koppie was ik niet helemaal op de wereld.
Het was snel weer voorbij en ik ben maar in de mand gaan liggen om te slapen. Het duurde te kort om vast te leggen.

Hopelijk blijft het lang weg voordat de volgende zich aandient!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten