maandag 14 juni 2021

DIERENARTS

Foto: Jomme in de wachtkamer aan mijn voeten.

Ik had leuke post, persoonlijk aan mij gericht. Was alleen van de dierenarts wanneer ik eens langs kwam voor mijn jaarlijkse check up en prikken!
Dus helemaal geen leuke post. Die hoeft ie niet meer te sturen hoor!
 
We zijn dus vandaag geweest. Allemaal mensen met gekke kapjes op hun gezicht en bange honden en katten in een doos.

Ik lig wel lief aan de voeten van het vrouwtje. Die heeft hele rare stippen op haar benen en armen. Ze zijn namelijk een zwembad aan het bouwen en dat spettert schijnbaar nog al!

Ik weet niet wat het is, maar als ze me naam noemen loop ik al door naar de uitgang maar dat lukte helaas niet. Ze was best vriendelijk hoor die Belgische arts en ik heb het allemaal lijdzaam ondergaan en was blij dat we weer buiten stonden.

Weer goedgekeurd voor een jaar.
Moet alleen een beetje minder eten want ik was teveel aangekomen helaas. Dus terug naar 135 gr 2x daags.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten