zaterdag 25 september 2021

IK BEN EEN LAMP

Foto: Jomme met kap in de tuin.
Hij probeert over de rand heen te kijken
met zijn kop omhoog.


Ik ben weer getransformeerd tot lamp.
Zo'n plastic ding hebben ze over mijn kop geschoven en dat alleen omdat ik een beetje een plekje op mijn buik heb. 
Foto; rode plek op zijn onderbuik.


De dierenarts wist ook niet wat het was dus ik heb een zalfje gekregen en moest een kap op. We hadden er nog eentje thuis maar die is zo groot, daar bots ik continu mee tegen van alles aan.
Vrouwtje heeft dus een nieuwe voor me gekocht.

Met wandelen mag hij af. En toen ik heel sip met mijn varkensoortje in mijn bek aan het bedenken was hoe ik die zou moeten opsmullen mocht ie ook af! Maar toen ik toen het oortje op was even mijn buik wilde ontdoen van die witte zalf ging de kap hup weer op mijn kop!

Foto; Liggend in het gras met mijn kop in de kraag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten