dinsdag 23 februari 2021

WANDELING

Foto: Jomme loopt als zwarte vlek naar me toe over het
pad in staats bos beheer.

Vandaag eens een ander plekje opgezocht dan de dagelijkse bos of park wandeling. Deze was ook leuk hoor! Alles is prima als je los mag lopen en naar hartenlust kan snuffelen en dat doe ik heel vaak de afgelopen weken. Ik kom me vaak melden en luister heel erg goed.

We zijn naar een nieuw stuk aangelegd park onderaan de duinen geweest met een natuurspeeltuin voor kinderen. Vrouwtje is er ook in geweest. Ze liep over boomstammen over het water maar ik mocht niet hoor. Stel je voor dat ik er van af kukkel. Ik moest wel even blijven wachten voor een grote rioolbuis. Opeens stond vrouwtje aan de andere kant en mocht ik er door heen rennen naar haar toe. Dat was ook leuk om te doen!

We wachten nu nog op de uitslag van de opgestuurde bloedtest van de dierenarts. Die verwachten we eigenlijk ieder moment en dan zullen we wel horen wat ze nog met me van plan zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten