donderdag 4 februari 2021

EVEN DE WAS DOEN

Foto: Jomme haalt Reggie zijn knuffel
weer uit de droger

Foto: Alle knuffels zijn gewassen
en ruiken niet lekker meer!
Wij vinden van wel hoor!
Jomme kijkt naar wat er allemaal in de droger ligt.

 Mijn baasjes..... ik zal ze nooit begrijpen hoor! Gaan vrijwillig iedere dag onder de douche. Wassen hun handen, vegen hun billen en doen ook nog eens bijna dagelijks schone kleren aan. Ik lik me af en toe schoon maar teveel likken mag ook weer niet want dan denken ze meteen aan een allergische reactie van het een of ander.

Als ik na een stortbui thuis kom word ik afgedroogd door een handdoek en vandaag moesten mijn knuffels er aan geloven. Allemaal de wasmachine in. KNUFFELS, FLOSTOUWEN, OUDE T-SHIRTS noem maar op. Ze stinken allemaal naar wasmiddel!

De regen is wel erg de laatste tijd. Alles is verzadigd en gisteren regende het de hele dag. Toen we een wat kleiner rondje gingen lopen gisteren, want vrouwtje vind buiten douchen schijnbaar minder leuk, had ik opeens ook geen zin meer om op het onder gelopen voetbalveldje met de afgebrande kerstbomen te gaan lopen soppen. Ik heb haar er gewoon voorbij getrokken. Ze wist niet wat haar overkwam want normaal ben ik heel enthousiast om naar het veldje te gaan!

Vandaag in het park had ik er geen enkel probleem meer mee en gewoon weer natte poten gehaald.

Foto: Jomme rent door plas water met flapperende oortjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten