donderdag 4 februari 2021

NIEUW KNGF VRIENDINNETJE


Foto's van Jomme en blonde kleine Raika aan het spelen in het bos




 







Vrouwtje had een verassing voor me vandaag dus we gingen we eens naar het park. Nou daar gaan we wel vaker naar toe dus dat vind ik niet echt een verassing hoor.

Maar er stopte een auto. Ik zag 'm niet maar herkende het dichtslaan van de deur. En de stem. Met mijn oren gespitst in de richting van het geluid heb ik gewacht. Tot ik haar zag! Mijn grote vriendin, het vrouwtje van Bram en Binti. Maar die had ze niet bij haar, ze had weer een nieuw blond hondje met een paars bandje bij zich, een teefje dit keer en ze heet Raika en ze weet het nog niet maar ze is nu al mijn beste vriendin!

Ze kan nog niet zo hard rennen en ik moet nog heel voorzichtig zijn maar ze wordt vanzelf groot. En als ik weer bij Niels ga wonen mag mijn opvolger vast met haar verder spelen!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten