maandag 11 januari 2021

TERUG IN ZEELAND

foto: Jomme kijkt met zijn kop
tussen de hoofdsteunen naar ons

Zaterdag met mijn baas N en zijn vrienden naar Zeeland gereden voor een logeerpartij. Samen met mijn blonde vriend JJ, die mijn voorganger was bij mijn nieuwe baas.
Zondag stonden opeens mijn oude baasjes voor de deur en nadat ze met mijn lieve nieuwe familie hadden kennis gemaakt mocht ik opeens met hun mee.
Vreemd hoor!
Achterin de auto werd ik getild. Voor de eerste keer, meestal zat ik opgevouwen onder het dashboard met mijn neus op de versnellingspook dus ik had alle ruimte. Maar mijn favoriete houding is toch wel met mijn kop tussen de hoofdsteunen. Zo kan ik alles in de gaten houden.

Aan het einde van de rit stond ik opeens weer voor het huis waar ik ben opgegroeid.
Het ziet er een beetje anders uit want op mijn favoriete plasplek in het grind staat nu een garage en in de tuin is een groot gat met een hoop lekkere modder. Maar de voordeur kon ik feilloos vinden en zelfs mijn bak met speeltjes was er nog! Ik heb een nieuwe zachte mand, een chique drinkbak op pootjes en een grote zak voer. Bezorgd door de KNGF.

De heer des huizes meneer Ozzy de kat zette even grote ogen op toen hij me zag maar ik heb alweer een paar keer lekker aan zijn kontje mogen ruiken dus dat komt ook wel weer goed.
De grootste verassing stond opeens 's middags voor de deur, buurhond Saar die ontsnapt was. We hebben even lekker door de tuin gesjeesd samen.

De buurt ken ik ook nog op mijn duimpje. Niets verandert hier. 
Hopelijk gaan we straks naar het park net als vroeger!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten