donderdag 7 januari 2021

BERICHTJE VAN OZZY

Foto: Ozzy met het zwarte knuffeltje
in zijn klauwen kijkend in de camera

Foto: Ozzy ligt op Jomme zijn nieuwe kleed
 met het zwarte knuffeltje


Hier een berichtje van mij; Ozzy de huiskater.
Net voor het nieuwe jaar kregen we post hier in huis. Een kaart van het KNGF en een zwart knuffeltje. Het leek een beetje op het zwarte monster dat hier een tijdje gewoond heeft maar was veel rustiger. Toen ik hem te pakken kreeg heb ik hem even alle hoeken van het huis laten zien om te laten weten dat er maar een baas in huis is en dat ben IK!

Mijn personeel doet een beetje vreemd de laatste week. Via internet kwam een grote doos met de post met een heerlijk zacht dekentje voor in een mand. Het paste alleen niet in mijn mandje en nu ligt het gewoon in de kamer en ik moet zeggen het ligt heerlijk. Ik heb alleen het gevoel dat het niet voor mij bestemd is maar daar trek ik me niets van aan. Ook kwamen er heerlijke kipsnoepjes uit de doos maar die heeft mijn personeel verstopt want ik kan ze nergens meer vinden.

Nog zoiets; mijn etensbak staat opeens weer op het aanrecht in de bijkeuken. Met mijn dikke hangbuik kan ik er maar moeilijk op springen maar mijn personeel zegt zolang ik ook nog in bomen en op daken kan klimmen is het aanrecht een makkie. Zelf zitten ze gewoon aan tafel te eten. Ik zal hun bord eens op de afzuigkap zetten en kijken wat ze daar van vinden!

Vrouwtje zegt dat er zondag een verassing komt.....
Nou ben benieuwd!!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten