woensdag 13 januari 2021

WEER IEDERE DAG NAAR HET PARK

Foto: Jomme staat aan de rand van de vijver
en staart over het water.

Ik logeer nu alweer een paar dagen weer in Zeeland en ik voel me weer helemaal thuis.
Het vrouwtje hou ik goed in de gaten en volg haar overal waar ze gaat. Alleen de WC ga ik niet meer mee in maar voor de rest verlies ik haar niet uit het oog.

's Morgens plas ik eerst even in de goot en rond 9.30-10.00 rijden we naar het park. Ik kom weer oude vrienden tegen en ik luister nog beter dan vroeger volgens het vrouwtje. Ik meld me regelmatig en als ze op haar fluitje blaast weet ik niet hoe snel ik me moet melden. Omdat ik op vakantie ben hoef ik niet in tuig maar ik loop wel netjes links in een flink tempo. Wel jammer dat ik nu de winkels niet mee in dus als er boodschappen gedaan moeten worden mag ik op het huis passen.

Verder ben ik nog steeds erg waaks, hou ik de kat in de gaten als hij thuis is op gepaste afstand. Lig heerlijk in een van mijn manden of kleden of ligt op zijn KNGF's op mijn rug op het kleed.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten