dinsdag 19 mei 2020

TREIN EN BUS

Foto: panorama foto van de dijk met 2 Jomme's.

Vandaag eens een keertje niet naar het park.
We zijn naar het station gereden en op het perron geweest.
Mocht de trein in en uit, weer in en uit hoog en laag en dat een heleboel keer achter elkaar. Ik deed het netjes....ik was het nog niet verleerd. Ze ging ook aan de verkeerde kant staan waar helemaal geen trein stond en toen zei ze hoog. Ik heb haar geblokt door voor haar te gaan staan en naar rechts gelopen. Dit had ik vast op school geleerd en vrouwtje was onder de indruk hiervan! 
Daarna naar de stilstaande bus. Gevraagd of we daar ook even mochten oefenen. In uit, hoog laag ook hier geen probleem.

Toen naar de sluisjes. Die hebben een ijzeren brug met gaatjes erin waar je zo naar de zee kan kijken als je erover loopt. Ook dit een paar keer gelopen. Geen probleem hoor. Als beloning mocht ik los lopen op de punt. Het puntje van Vlissingen. Ik heb lekker op de dijk gesnuffeld.

En als verassing 's middags toch nog lekker naar het park geweest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten