zaterdag 30 mei 2020

RARE DAG VANDAAG

Foto: Jomme rent voor een andere hond uit op het strand.

Vanochtend niet naar het park want baasje ging naar de doe het zelf winkel om hout te halen dus ging ik door de wijk opzoek naar een brievenbus samen met het vrouwtje. In deze wijk lopen we niet zo vaak dus het waren weer nieuwe stoepjes en andere straten.
We hadden geen sleutel bij ons en waren voor de baas weer thuis want in deze corona tijd wil iedereen klussen en is het dus reuze druk bij de doe het zelf winkels....vooral als ze niet hebben wat je nodig hebt en naar verschillende zaken moet!

Dus vrouwtje begint weer eens te ploeteren in haar tuin. Er is een plant die heel erg woekert en ziek is en alles schijnt eruit te moeten. Leuk hoor want ik ben opzichter en houd haar goed in de gaten en moedig haar aan.

Daarna moest van het hout een hok gemaakt worden. Ze hebben een nieuw opzetzwembad en de pomp maakt herrie en ze willen de buurt niet tot last zijn. Wel zo netjes.
De klus nam bijna de hele dag in beslag. Er werd geboord, geschroefd, getimmerd en geverfd.
En niet gespeeld, gewandeld en gelezen!
Wel had ik een mazzeltje.
Vrouwtje kwam drinken halen en gaf mijn avondeten om 16.50 uur.
Baasje kwam de keuken in en gaf mijn avondeten om 17.10 uur.
Prima hoor ik lust het allemaal!

Na het avondeten van mijn baasjes hebben ze toch nog lekker met me gewandeld.....
Op naar het strand. Na 19.00 uur mag ik daar los!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten