donderdag 4 juni 2020

STRANDPLEZIER

Foto: Jomme komt op me af rennen.
Met flapperende oortjes in de lucht.

Foto: Jomme tussen twee andere honden.
Hij probeert ze uit te dagen om mee te rennen.

Het strand blijft favoriet!

We moeten wel vroeg zijn of na 19.00 uur, anders moet ik aan de riem en dat is een stuk minder leuk.
Als een hond geen bal bij zich heeft of niet loopt als een oud besje probeer ik nieuwe vrienden te maken. Ik ga altijd eerst even zitten of liggen om te zien wat voor hondenvlees ik in de kuip heb maar als hij of zij in is voor een spelletje probeer ik ze zo ver te krijgen om een potje te rennen.
Ik ben namelijk heel snel en kan heeeeeel hard rennen!

Verder heeft het buurmeisje eindelijk geen angst meer voor mij.
Ze is altijd bang voor me geweest. Vanaf het moment dat ik haar als 8 weken oude pup omver gelopen heb. Ze kwamen terug van vakantie en kwam samen met haar broer en zus een presentje brengen aan mijn vrouwtje. Ze liepen zo de tuin in en wist niet dat ik hier ook was komen wonen...en ja ik vond het wel leuk een paar speelkameraadjes. Ik was te snel en vrouwtje te langzaam.
Vanaf dat moment was ze panisch voor me en wat we ook probeerden ze verstopte zich altijd als ik in de buurt kwam.

Tot van de week.

Weet niet wat er gebeurde maar ze aaide me en ik kreeg een hele body-rub toen ik op mijn rug ging liggen. Wel 3 kwartier lang. En nu zijn we dus vriendjes.
Alleen niet voor lang want over anderhalve week ga ik naar school!

Verder ben ik altijd nogal fel als de deurbel ga en vrouwtje las op FB dat een collega bij het horen van de bel altijd netjes in zijn mand gaat liggen. Dat proberen ze me nu ook hier te leren maar of dat gaat lukken in de korte tijd dat ik hier nog ben is maar de vraag. Wel jammer dat we dit niet eerder hebben aangeleerd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten