dinsdag 19 mei 2020

BUURMEISJE

Foto: Jomme omarmt zijn vriendin een bruine labradoodle.
samen liggen ze in het gras.
We hebben een lekkere grote tuin aan het water en omdat ik niet wegloop hebben we geen toegangshek. Ik blijf netjes op het garagepad en ga nooit de straat op.

Nou hebben de buren een meisjes-pup, een heel mooitje en we snuffelen vaak door de heg heen.
De buren hebben wel een hek maar af en toe weet ze te ontsnappen.

T' is wel een brutaaltje hoor. Ze komt gewoon door de patio deur naar binnen om me te zoeken. Dan worden we beide de tuin ingezet en mogen we naar hartenlust rennen. Door de tuin en om het huis rollebollen we door de tuin. Tot onze tongen op de grond hangen en mijn oren lek geprikt zijn. Dan vind mijn vrouwtje het best zo en moet ik naar binnen en begint het vangen van mijn vriendin want die heeft nooit zin om naar huis te gaan. Eenmaal gevangen, wat moeilijk is omdat ze nooit een halsbandje aan heeft, wordt ze thuis afgezet en zal ze ook wel lekker in haar mandje liggen uitrusten..... net als ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten