donderdag 27 februari 2020

LOGEREN

Foto: Jomme heeft terrastraining met A.

Er zat iets in de lucht dinsdag. Mijn deken werd gewassen, de bakken gingen in een tas samen met mijn jas, speeltjes en 3 zakjes voer. Vrouwtje was ook druk met haar eigen tas inpakken. Reden genoeg om als een kauwgommetje aan haar vast geplakt te blijven.
Ik mocht gewoon mee met de auto dus dat zat wel goed!
En na een klein ritje kwamen we aan bij Huize A.
Daar ken ik het wel dus enthousiast huppelde ik naar binnen voor een logeerpartijtje.
Ik ben lief geweest en heb me gedragen zeiden ze. Ik was zooo rustig!
Altijd fijn voor het vrouwtje om te weten toch.
Ik ben zelfs mee op terrastraining geweest en heb gewandeld in de regen.

Nu weer thuis en we wachten nu af tot mijn oortje gekalmeerd is voor de volgende provocatie:
Kauwstaven.  Ik heb er al 7 zien liggen en hopelijk mag ik ze allemaal opkauwen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten