zondag 23 februari 2020

NAKED DOG

Foto: jomme met wapperende oortjes
bij een omgewaaide boom in het park

Als ze hier thuis mijn halsband afdoen noemen ze me een naked dog!
Maar dat ik vanochtend als naked dog door het park liep was een vergissing.

Iedere ochtend gaan we lekker naar het park door weer en wind.
Door weer en storm klopt beter de laatste weken.
De wind gierde door de bomen en het was eigenlijk een beetje eng dus we zijn maar uit de buurt van hoge bomen gebleven. Dat was nog best moeilijk want het open grasveld ligt vol ganzenpoep en daar wil ik wel eens wat van snoepen.
Er was een omgewaaide boom en overal lagen uitgewaaide takken op het gras. De mensen liepen schuin in de wind en ook ik waaide bijna weg.

En ze was ook nog vergeten mijn riem weer om te doen voor de wandeling. Wat een sukkel dat vrouwtje van me. Ze doet zelf toch ook een jas aan.

Je schaamt je toch rot om zo bloot door het park te moeten lopen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten