zaterdag 22 februari 2020

KAAS

Foto:
Jomme kijkt omhoog naar mijn hand
waar een blokje kaas in ligt.

De afgelopen week heb ik vier keer kaas gehad. Vier keer 100 gram KAAS per dag. Het was heerlijk!
Vrouwtje controleerde iedere dag mijn oren en keek bij mijn liezen of er iets rood zou worden. En op dag vier had ik een beetje gekrabd in mijn lies en ja als je krabt wordt iets vanzelf rood. En ook mijn oortjes werden een heel klein beetje rood aldus het vrouwtje. Maar die is weer lekker onzeker aan het worden want hoe zag het er eerst uit en is dit echt een allergische reactie??????

Dus foto opgestuurd naar het KNGF en die moesten natuurlijk de pret verpesten. KStoppen met de kaas en alleen nog maar voer geven tot alles rustig is en dan met het volgende provocerende lekkers beginnen. Dat zijn de kauwstaafjes. Nou daar ging ik als pup al van aan de schijterij dus dus dat word ook vast een kort avontuur!
Jammer hoor, ik had op zeven dagen kaas gerekend. En het ergste is dat het al klaar voor me in de koelkast lag dat heb ik zelf gezien. En nu maken ze er tosti's van en verdwijnt het in de mensen-bek.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten