maandag 20 januari 2020

VRIENDJES


Foto: Jomme kijkt of er ergens vriendjes zijn om mee
 te kunnen spelen. Hij staat in het begin van het park
en kijkt om zich heen.

Foto: Jomme tussen de groep honden die we vaak op
onze wandeling tegen komen. Hij kijkt om zich heen om te zien
wie er wil rennen.

Maandagochtend en hup de auto in naar het park. Ditmaal mocht de camera ook weer eens mee dus dat betekent geduld hebben als er weer een mooi plantje, stukje mos of takje voorbij komt! Niet erg hoor, ik snuffel gewoon zelf wat rond in haar buurt dus dat vinden we beide een prima oplossing.

Ook leuk als we de grote groep honden tegen komen met hun baasjes. Ze kennen me al goed en het vrouwtje mag iedere keer uitleggen hoe het nu met mijn oren is gesteld. Goed dus!

We hebben extra lang gewandeld en toen we thuis kwamen ben ik lekker in mijn mand gaan liggen dromen.
Want ik weet als de camera mee is geweest komt de computer op tafel om alle foto's daarop te zetten.
dus ik rust gewoon goed uit tot de middagwandeling komt.
Dan lopen we meestal door de wijk en moet ik mijn jas aan. Dan laat ik zien dat ik heus wel een knappert ben.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten