woensdag 22 januari 2020

DIERENARTS

Foto: Jomme ligt af naast mijn been wachtend op de uitslag.
Foto: Mijn jas op het bureau van de dierenarts
Foto: Mijn gewicht van vandaag, 26.75 kg


Vandaag voor controle naar de dierenarts. Het ruikt er niet fijn daar in de kliniek. Het ruikt naar hondenzweet en kattenangst en de konijnen keutelen van angst gewoon in hun doos!
Ik vind het daar dus ook niet leuk.

De afgelopen keren hoefde ik alleen op de weegschaal en hup weer naar buiten maar nu moest ik naar een mens met een baard in een witte jas.
Hij keek in mijn oren en haalde wat oorsmeer eruit met een wattenstaafje en keek ernaar door een microscoop.
Gelukkig zag hij geen gekke beestjes krioelen dus we mochten gewoon weer naar buiten.

Mijn oren zijn schoon. Nu wacht vrouwtje een telefoontje van de KNGF af voor verdere stappen.
In mijn jas weer terug naar huis gelopen. Netjes over de stoepen. Toen we bij het zebrapad kwamen kijkt vrouwtje altijd goed of de auto's wel echt voor ons stoppen. Nou deze auto dus niet. Hij reed gewoon door en gaf ons een middelvinger. Dacht zeker dat mijn vrouwtje dit niet kon zien. Nou die schrok er wel van en ze stak ook een vinger op als antwoord. Dat heb ik haar nog nooit zien doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten