zaterdag 25 januari 2020

NATUUR LOOPT UIT.

Foto: gele akonietjes

Foto: Jomme zit op een bed van akonietjes.
Kijkend naar links
Het is zacht weer buiten al is het af en toe ook wel waterkoud.
De natuur is van slag en de eerste bloemen steken hun kopjes al boven de grond. Er is een heel vloerkleed van gele bloemetjes en ergens anders staan veel witte sneeuwklokjes. Mij interesseert het geen biet maar vrouwtje is in jubelstemming.
Foto's maken hé. Dat is na mij haar andere hobby.

De POST NL meneer kwam twee grote dozen brengen gisteren. In allebei zat een nieuwe zak voer.
Deze mogen nu 50/50 gemengd worden. Ik denk dat ze willen kijken of ik hier tegen kan of dat ik weer pijn in mijn oren ga krijgen.
Het smaakt in ieder geval prima. Ik heb nu kleine en grote brokjes voer!
Nu nog een lekker bot en ik ben helemaal happy.
Maar dat bot kon ik niet vinden in de dozen. Heb toch echt goed gekeken hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten