zaterdag 18 januari 2020

FOTOMODEL SPELEN

2 Foto's: Jomme ligt in de keuken en kijkt uit het raam.
expres niet naar mij kijkend!


Toen ik nog een kleine pup was dacht ik altijd dat de camera iets was om op te eten! Kwam dat zwarte ding tevoorschijn dan was ik er als de kippen bij om van heel dichtbij in de lens te kijken. Dat dat ding helemaal niet kon focussen zo dichtbij zou mij worst wezen.

Nu weet ik beter.

Zegt het vrouwtje dat ik netjes af moet blijven dan doe ik dat gewoon. Ik kijk lekker om me heen en geef af en toe een diepe gaap om te laten blijken dat ik het toch echt wel saai vind hoor om fotomodel te spelen...

Maar ja je moet wat hé. Voor wat hoort wat; ze gaat tenslotte ook iedere dag met me wandelen ook al heeft ze niet altijd zin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten