vrijdag 3 januari 2020

REGEN

Foto: Jomme op de grond bij de passagiersstoel in de auto.
Zit altijd heel netjes en gaat liggen zodra we rijden.

En weer naar het bos.
Weer of geen weer we gaan!

Lekker nat geworden, maar vrouwtje kwam net onder de douche dus die had toch al natte haren.
Zelf vind ik het niet erg om nat te worden. Zolang ze me maar niet met de doek afdroogt zodra we thuis komen.
Nu we weer thuis zijn komt er een waterig zonnetje door!

Straks belt de KNGF weer voor een update en mijn oren zijn net weer gecontroleerd door vrouwtje. Ze zien er schoon uit en ruiken naar maggi net als mijn voer. Ook aan mijn liezen is niets speciaals te zien. We horen wel hoe het verder zal gaan denk ik.

Tot zo ver alles nog steeds goed al heb ik wel trek in een lekkere kluif!

Ben aan mijn tweede zak hypoallergeen voer begonnen. Doe er precies een maand mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten