donderdag 2 januari 2020

OCHTENDWANDELING

Foto: De wandelschoenen van vrouwtje en mijn riem.

Iedere ochtend rond de klok van tien gaan we naar het park.

We zijn niet de enige en ik begin al een aantal honden te herkennen.
Eerst de grote vriendelijke bruine reus. Als hij mij ziet komt hij aangehold. In slow motion net als in de film. We spelen wat en hij pist altijd even over mijn plasje. Ik op zijn vrouwtjes hij als een echte vent!
Dan komen we vaak een heel klein zwart hondje tegen. Die is wel lief en vrijerig en likt altijd mijn hele bek schoon. Ik kan namelijk nogal eens kwijlen. Wat dat betreft had ik wel een boxer-hond kunnen zijn.

Vandaag zei een van de andere baasje: ''Hallo glimmertje, jij word zeker iedere dag gepoetst''.
Wat een lief compliment. Mijn vacht glimt inderdaad mooi maar poetsen hoeft gelukkig niet!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten