woensdag 1 januari 2020

2020

Foto: Jomme slaapt in zijn mand door alle knallen heen.

Foto: Kat Ozzy zit in zijn mandje.

Het nieuwe jaar is aangebroken en wie had kunnen denken dat ik dit weer in Vlissingen zou meemaken.
Gisteren eerst traditie getrouw appelbeignets eten bij vrouwtjes moeder. Daar waren ook mijn twee vriendinnen viervoeters dus we hebben lekker over het tapijt liggen rollen.
Daarna weer naar huis waar het later op de avond wel leek of de oorlog uit was gebroken.
Wat een herrie en wat een lichtflitsen die door de dichte gordijnen de kamer in flitsten.
Ik ben er gelukkig niet bang voor hoor!

Vanochtend lekker vroeg het park in geweest voor een lange wandeling. Ook daar was er flink wat vuurwerk afgestoken aan de rotzooi te zien op de grond. We waren helaas te vroeg om te spelen want de meeste baasjes lagen vast hun roes nog uit te slapen.

Na de koffie mocht ik meehelpen in de garage om alle kerstspullen op te ruimen. Weer netjes in de dozen tot volgend jaar. Zou ik dan nog steeds hier wonen? De tijd zal het leren!

Toen vrouwtje in de tuin de vuurpijlen uit het gras viste ben ik eens gaan kijken bij de voederpaal voor de vogels. Daar vliegen de vogels af en aan en het rook er ook wel lekker naar brood. Die hadden wat laten vallen op de grond en vrouwtje weet niet zeker of ik er wat van gesnoept heb. Dat gooit natuurlijk wel roet in mijn dieet!
Oeps, ze heeft meteen het resterende brood in de sloot gegooid en nu zijn de meeuwen aan het vissen.

Denk dat ze de komende dagen extra mijn oren gaat controleren ben ik bang!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten