vrijdag 10 januari 2020

WEEGSCHAAL


Vrouwtje moest vanochtend heel vroeg weg. Het was nog donker en ik mocht niet mee. Iets met een afspraak met een dokter of zo. Misschien heeft ze ook vieze oortjes en mag ze op lekker dieet-voer en heeft ze daarna nergens meer last van. Net als ik!
Toen ze terug kwam mocht ik meteen mee door naar het park voor mijn ochtend wandeling. Heerlijk lekker rennen en snuffelen in het bos. Door de haast was ze vergeten haar jaszakken te vullen met voertjes. Dat was dan wel weer jammer. Normaal krijg ik iedere keer als ik terug kom of gefloten word als beloning een voertje. Er werd vandaag dus niet geroepen en niet gefloten. Ik kwam natuurlijk wel lief terug en kreeg gewoon een extra aai over mijn bol.
Ook fijn natuurlijk maar lang niet zo lekker!

Daarna langs de dierenarts voor een weegmomentje. Dat doen we iedere twee weken en mijn gewicht was 26.70 kg. 35 gram minder dan twee weken geleden maar dat kan wel kloppen hoor.
Ik had namelijk net gepoept in het park!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten