vrijdag 13 december 2019

WEGEN

Foto: Jomme op de weegschaal bij de dierenarts.


Vandaag ging de wandeling richting dierenarts. O wat was ik bang voor deze kliniek in mei dit jaar. Ik rook wel waar ik was maar zette toch mijn beste pootje voor.

In de wachtkamer zat een hond verkleed als lamp. En een kat zat in een doos met tralies zijn lot af te wachten. Ik deed net of ik ze niet zag maar hield wel alles scherp in de gaten.

Gelukkig hoefde ik alleen maar even op de weegschaal en stonden we zo weer buiten.

Ik weet ondertussen de weg alweer goed naar huis te vinden. Ook naar het speelveldje trouwens. Gisteren was er een jonge labradoodle om mee te ravotten. Dat is toch wel een stuk leuker dan normaal. Meestal is er niemand op het speelveld en snuffel ik wat af om de tijd te doden. Gelukkig gaan we ook iedere dag naar het park om te wandelen en daar is meestal wel een andere viervoeter om mee te rennen.

Vandaag ook mijn laatste oorzalf gekregen. Het sopt altijd lekker als ze het masseren. En hoe hard ik daarna ook schud met mijn oren het gaat er niet uit! Nu afwachten of mijn oorontsteking weg blijft of weer terugkomt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten