zondag 15 december 2019

UITWAAIEN OP HET STRAND

Foto: Jomme zit netjes te wachten op zijn commando vrij.
Kont in het zand en paalhoofden met baasje op de achtergrond.

Foto: Jomme  en baasje staan te wachten tot ik klaar ben
met fotograferen.

Na de regen en storm van gisteren vanochtend lekker naar het strand geweest.
Zelfs het baasje ging mee wandelen!

Het park en het bos zijn leuk maar het strand is mijn favoriete uitlaatplaats.
Zelfs de camera mocht mee. Al zou het voortaan wel handig zijn om daar een volle batterij in te stoppen.

Er waren veel andere honden om mee te spelen. En allemaal zijn ze anders. Groot, klein, met en zonder krullen, zwart, bruin, geel of gevlekt. Degene zonder bal hebben meestal wel interesse om te spelen!

Ik kwam keurig terug als ze me riepen of floten en ik heb laten zijn wat ik enorm snel kan rennen. Dat komt vast doordat ik zo lekker slank ben.
Af en toe hielden de baasjes hun hart vast als ik door de paalhoofden heen sjeesden als er een andere hond achter me aan zat maar ik weet tot nu toe precies welke palen ik uit moet kiezen. Voor de baasjes is dit af en toe een hele zoektocht naar palen die ver genoeg uit elkaar staan. Misschien moeten ze ook maar eens op dieet. In de garage staat een hele grote zak waarvan je heerlijk slank blijft. En het ruikt nog heerlijk naar maggi ook!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten