vrijdag 13 december 2019

SCHOOTHOND

Foto: Jomme met zijn kop op schoot ligt heerlijk te slapen.

Ik lig meestal lekker te slapen in mijn mand. In de kamer of in de keuken. Het kleed in de keuken heeft de kat ook jammer genoeg ontdekt dus ik moet af en toe checken of die vrij is!

Gisteren ging het vrouwtje lekker op de grond zitten en ik ben er maar eens lekker bij gaan liggen. Kop op haar schoot en de rest van mijn lichaam lekker tussen en op haar benen. Ze kon geen kant meer op en ik werd lekker over mijn bol en rug geaaid. Altijd heel stil blijven liggen en net doen of je slaapt. Dat is de beste strategie. Dan vindt ze het zielig om op te staan en mij uit mijn slaap te halen. Helaas het duurde maar drie kwartier. Toen ging ze zelf lekker op de bank liggen en kroop ik weer met een diepe zucht in mijn eigen mand!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten