donderdag 5 december 2019

NAAR HET STRAND

Foto; in het ochtendzonnetje op het strand met mijn baasje.
onze silhouetten in het natte zand.


Het is prima toeven hier tot nu toe.

We zijn iedere dag nog naar het park/bos geweest en vandaag zelfs naar het strand. Baasje was ook vrij dus met zijn drietjes op pad. Ik wist meteen waar we waren en loodsten ze naar de lange trap waar ik enthousiast maar toch ook wel redelijk rustig de trap op liep.

Daarna kreeg ik het commando vrij! Het allerleukste commando dat ik ken; of je mag aanvallen op je eten, je mag uit je mand, hoeft niet te blijven zitten of je mag rennen. En wat is er nou leuker dan te rennen in zo'n grote zandbak die hier bijna voor de deur ligt.
Er waren andere honden waar ik voorzichtig op af ga want je weet maar nooit wie je voor je hebt. Er was een enorme grote groep trimmers maar die heb ik ook met rust gelaten want iedere keer als vrouwtje me riep heb ik goed geluisterd en kwam ik aangerend. De baasjes zijn trots op me en noemen me vaak een good boy!

Wat wel anders is dan de eerste maanden dat ik hier was is mijn eten. Ik krijg nu 2 keer 135 gram Royal Canin anallergenic en daar haalt ze ook nog wat van af om als beloninkjes te geven gedurende de dag. Ik ben dan ook supermooi slank. Ik herinnerde me dat in de garage altijd een grote pot met kluifjes stond dus daar ga ik af en toe eens een kijkje nemen. Daar zit helaas niets in! Zo jammer.

Van mijn allergie merken ze hier niet zo veel. Ik schijn wat gist in mijn oren te hebben maar ik ben niet overdreven aan het jeuken, likken of bijten en ook mijn huid ziet er mooi glimmend uit. Morgen krijg ik mijn wekelijkse oorzalf in en we zullen in de toekomst wel horen wat het traject is dat we moeten ondergaan.

Vanmiddag gaat vrouwtje de hort op. Ze gaat de laatste maand fotograferen in het Tuinhuis voor haar 12 maanden expositie van deze dagbesteding volgende maand. Ik mocht dinsdag mee de uitnodigingen brengen. Ze waren allemaal verbaasd me weer te zien en ik heb van allemaal weer een knuffel gehad!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten