vrijdag 6 december 2019

HONDENWEER

Foto: Jomme zit naast een bankje in het park

De eerste dagen was het prachtig weer en hebben we allebei genoten van de wandelingen.
Vandaag regen, wind en kouder!
Dat noemen ze hondenweer geloof ik en geen flauw idee waarom. Geen hond vindt dit weer lekker hoor!
Maar geen excuses, door weer en wind we gaan aan de wandel.
Of vrouwtje het nu leuk vind of niet!
Halverwege de wandeling de Intratuin ingedoken om wat op te drogen en ik wilde daarna meteen dezelfde weg terug lopen want dat was de kortste weg naar huis. Helaas ik moet nog steeds luisteren en mag niet mijn eigen weg kiezen.

Vanmiddag belde de KNGF op om te horen hoe horen hoe het met me gaat.
Ik heb vandaag mijn oorzalf gekregen en volgende week is de laatste keer. Dan gaan we kijken of de gisten weg zijn. Maar hoe.... dat weten we nog niet.
Kerst zit er tussen en we wonen heel ver weg van Amstelveen. Niet om even op en neer te gaan in deze drukke tijd.
Daarna moeten we gewoon doorgaan met mijn voer om te kijken of de oorontsteking terug komt. Ik mag dus niet klapperen met mijn oren of jeuken.

We wachten het maar af allemaal.
En hopen natuurlijk dat het allemaal goed zal komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten