zondag 9 juni 2019

VEEL LAATSTE KEREN MET MIJN VROUWTJE

Dit weekend heel veel voor de laatste keer met mijn vrouwtje momentjes gehad.

Foto: Jomme zijn kop met op de achtergrond de pinkstermarkt.

Voor de eerste en laatste keer naar de pinkstermarkt. Deze was op de boulevard en ik vond het moeilijk. Vooral moeilijk omdat ik het strand zag en de zee rook en ik hier niet naar toe mocht. Veel benen gezien en andere hondjes. Het rook af en toe lekker naar worsten en frituur, maar ook naar zeepjes en leren tassen. We zijn aan het einde van de markt nog wel door het park en bos naar huis gelopen. Heerlijk los mogen snuffelen, maar eerst tussen allerlei mensen langs kraampjes moeten lopen. Daar is niets aan voor een hond.
Misschien gaan we mogen en dinsdagochtend nog even lekker naar het park maar dan is het echt de laatste keer geweest.


Foto: Kop van Jomme zittend op het uitlaatveldje.
Foto: Jomme zit netjes op het veldje.

Bijna voor de laatste keer naar het uitlaatveldje. Wat eigenlijk geen uitlaatveldje is, maar een speelveldje. Het enige afgesloten uitlaatveldje hier in de buurt waar ik los kan lopen en zolang we niets achterlaten wat stinkt spelen/snuffelen we hier iedere dag.

Foto: Jomme ligt af naast de boodschappenkar.

De allerlaatste keer naar de buurt Jumbo. Het is nu Pinksteren dus daar kom ik nooit meer. Ik doe het best goed en blijf heel lief liggen als me dat gevraagd wordt. Iedereen geeft me complimentjes.

En zo nemen we dit weekend en maandag afscheid van alles wat me dierbaar is geworden het afgelopen jaar.
Vrouwtje is er wel mee bezig, maar zelf heb ik nog geen idee wat het allemaal inhoud!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten