maandag 10 juni 2019

STATIE PORTRETTEN

Foto: Jomme zit en kijkt in de lens.
op de achtergrond blauwe bloemen.

Foto: Jomme zit in de tuin en kijkt in de lens.

Foto: Jomme is het gras voor een bloembed.
Heeft zijn paarse KNGF hesje aan.

Foto: Jomme staat in de tuin met zijn KNGF hesje aan

De laatste volle dag bij mijn PPZ gezin.
Er wordt volop geknuffeld en we zijn weer lekker wezen wandelen tussen de buien door.
Ook kregen we wat visite die afscheid kwam nemen. Grote kleine vriendin Happy die momenteel niet zo gezond is met haar hartje, haar vrouwtje en de vrouwtjes hun eigen moeder.
Heerlijk visite. Extra aandacht en veel knuffels en aaien.

En wat doe je als je afscheid neemt van een vrouwtje die van foto's maken houdt.
Juist, dan moet er weer eens geposeerd worden. Dat is niet mijn ding, maar vooruit, ik heb haar haar zin maar gegeven.
Meestal kruip ik dan lekker dicht bij haar, liefst op schoot als ze zich tot mijn standpunt verlaagd. Maar dat is nooit de bedoeling. Dan kan ze geen foto's maken, dus we zijn maar even de tuin in gegaan.
Mooie plaatjes van een mooie knappe vent met als vrouwelijke touch de bloementuin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten