dinsdag 11 juni 2019

NAAR SCHOOL

Fotocollage: Welkoms bord op school, samen met mijn jonge hondentrainster,
in de auto op de versnellingsbak met mijn kop
rennend in het park, bij de KNGF auto's

Vandaag ging er wat gebeuren. Ik voelde het gewoon.
Ten eerste was het vrouwtje heel vroeg op en zijn we nog heel lang naar het park geweest. Toen we bijna bij de auto waren kwamen we Binti tegen en daar mocht ik nog een klein rondje mee lopen. Feest dus.

Thuis werd mijn mand uitgesopt en samen met mijn voer in de auto gezet. Ook ander spul en mijn kleed werd in een tas gepropt. Toen wist ik het zeker; we gaan weer op vakantie!
Ik heb mijn andere kleed ook maar alvast op de deurmat gelegd. En ben toen meteen bij de auto gaan zitten zodat ze me zeker niet zouden vergeten.

We zijn inderdaad met de auto op pad gegaan. Samen met alle duitse caravans die na de Pinksteren richting huis gingen. Warm aan de voeten van mijn vrouwtje, die trouwens steeds ongemakkelijker zit tijdens de autoritjes.
Na twee uurtjes rijden kwamen we bij een soort school waar het heel lekker rook.
Ik rook hond, familie en hondenkoekjes.

Er kwamen drie juffen met me kennismaken en daar kreeg ik heel veel aaien en knuffels van. In hun zak hadden ze lekkere koekjes dus dat waren prima nieuwe vriendinnen.

Onder de tafel zaten nog 4 andere honden waar ik allemaal wel mee wilde spelen.

Na de koffie met krentenbollen, een praatje en een mooi kadootje voor mijn baasjes mocht ik samen met Gniffel naar een speelveld.
Ze telden tot 3 en na nog wat lekkere knuffels van mijn baasjes werden we losgelaten.
Lekker ravotten met een andere hond onder toezicht van een juf met heel veel koekjes.

Ik had alleen maar oog voor mijn nieuwe twee vriendinnen en mijn baasjes?

Die heb ik niet meer terug gezien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten