dinsdag 4 juni 2019

POST

Foto: Jomme ligt op het kleed en kijkt naar de camera.
Voor hem ligt een postkaart.
Foto: Zeeuwse postkaart met een boerinnetje en de deltawerken.
Foto: geschreven kaart. Snoepjes schermen het adres af.

Jeeeeeey, ik heb weer post .
Dit keer niet van de dierendokter, die schrijft dat hij me zo mist en of ik een keertje langs wil komen voor mijn jaarlijkse prik. De slijmbal, hij wil vast weer eens lekker rosbief in plaats van kaas op zijn boterham door wat hij met die akelige spuitjes verdiend.
En ook niet van de bezorgmeneer, die met zijn witte auto af en toe een zak brokken komt afgeven.

Nee, echte post !

Weer van Gerda. Die houdt volgens mij niet echt van hondjes hoor, want een aai heb ik nog nooit van haar gehad. Maar ze volgt me wel heel trouw via mijn blog.
En weet je wat ze schrijft?

Beste Jomme,
Heb met veel plezier je blog gelezen. Ik wens je ook 'n mooie tijd op de hondenschool. Misschien mag je dit Zeeuwse kaartje, je bent in Zeeland opgevoed meenemen, en anders blijft het bij Marianne. Kan zij er aan denken hoe mooi het was met jou in huis.
Een knuffel, Gerda. XX

Twee kruisjes,
Lief hoor.
Als ik haar nu tegen zou komen zou ze 2 kruisjes terug krijgen! Van die lekkere natte. Daar ben ik heel goed in al zeg ik het zelf. Plus ik heb er heel veel van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten