maandag 3 juni 2019

AFSCHEIDS DATE

4 Foto's van stoeiende honden.
Binti en Jomme. Jomme ligt op de grond en Binti wil zijn bek aflikken.


Foto: Blonde Binti en zwarte Jomme naast elkaar in het gras.
Tongen uit de bek van het rennen.

Vandaag weer een date in het park gehad.
Met Binti, die heeft net zo'n mooie paarse halsband als ik heb. Hij is al flink gegroeid en het stoeien met elkaar word steeds gelijkwaardiger.
De ene keer lig ik bovenop en daarna mag Binti de baas spelen.
We likken constant elkaars bek schoon. Ik heb lekker veel slijm dus Binti zal wel misselijk zijn als hij thuiskomt.

Vrouwtje zei dat dit de laatste keer was dat ik mijn kleine vriend heb gezien. En dat het ook het afscheid was van het vrouwtje van mijn kleine vriend.

Ik snap het allemaal nog niet zo goed. Ik mag naar zomerkamp zeggen ze, maar iedereen die op zomerkamp gaat mag toch weer naar huis aan het eind van de zomer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten