zondag 2 juni 2019

STRAND

Foto: Jomme komt aanrennen op het strand.
Oortjes de lucht in.
Foto: Jomme kijkt of er nog speelmaatjes te vinden zijn.
Op de achtergrond de skyline van Vlissingen.
Foto: Jomme zit netjes.
Tong uit de bek.
Foto: Jomme ligt voor het paalhoofd.
Geen tijd om te poseren want moet alles in de gaten houden. 
Kijkt achterom.

Het was heerlijk weer dit weekend. De baasjes hebben een hele grote bak met water in de tuin gezet. Veel te hoog voor mij dus het zal wel iets voor mensen zijn. Maar spelen met water uit de tuinlang vind ik ook geweldig. Ik snap er niets van waar dat water vandaan komt hoor.
Omdat we overdag niet meer het strand op mogen zijn we na 19.00 uur even geweest.
Feest natuurlijk. Er zaten zelfs nog mensen in bikini op het strand maar die mocht ik geen gedag zeggen. Die vinden een enthousiaste hond niet leuk verklapte het vrouwtje. Dan blijft er zand aan hun zonnebrand plakken!
Ik heb dus gewoon lekker langs de vloedlijn gewandeld. En gerend en gerold natuurlijk.
Er waren een paar andere honden waarmee ik heb kunnen rennen.
Thuisgekomen had vrouwtje geen hond meer aan me de rest van de avond.
Aan het baasje ook niet want die was moe van zijn tenniscompetitie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten