donderdag 6 juni 2019

15 MAANDEN JONG


Foto: De kennelbordjes met de namen van de honden.

Gisteren was ik weer een klein beetje jarig. Samen met het vrouwtje. Ik ben nu 15 maanden jong, het vrouwtje rekent niet meer in maanden geloof ik, want haar leeftijd in jaren zijn er al zoveel!
Er was wel taart, maar ik kreeg natuurlijk weer eens niets. Ja, een dentalstick en een wortel!

Maar nu het leuke nieuws.
Vrouwtje zit af en toe heel wat af te turen op een klein schermpje. Ik geloof dat dat ding ook kan bellen, maar daar houd ze niet zo van. Op dat schermpje volgt ze in een gesloten facebook groep alle avonturen van mijn broers, zussen, neven, nichten, collega PPZ hondjes, honden die al een baan hebben en honden die genieten van hun pensioen.
Het zijn verhalen van hele kleine pasgeboren puppy's die lurken aan de tepels van hun moeder, verhalen van honden die al heel goed zijn in hun werk en soms van honden die opeens in de hondenhemel mogen spelen.
Heel gevarieerd dus, maar vooral leuk om te lezen voor alle vrouwtjes en baasjes.

Gisteren stonden er kennelfoto's op. Niet van de honden, want die schijnen altijd op pad te zijn om te trainen of te spelen, maar foto's van de honden die daar wonen.

En drie keer raden wie ik zag!

BRAM.

Mijn grote vriend Bram!
En weet je wat nog leuker was, maar eigenlijk ook wel een beetje zielig voor Bram. 
Hij zit helemaal, zielsalleen, in zijn uppie, in een kennel. 
Helemaal geen vriendje om mee te keten.
En nu het goede nieuws.
Ik ga dinsdag op zomerkamp en ik hoop toch zo dat ik bij hem op de slaapzaal mag! 
Afwachten dus maar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten