dinsdag 23 april 2019

WARM WEER BUITEN

Foto: Jomme en kat Ozzy, samen neus aan neus voor het raam.


Zo, Pasen is weer achter de rug.
Ik heb geen chocolade ei gevonden in de tuin, dus die paashaas durfde de tuin zeker niet in. Ze zouden ook allemaal gesmolten zijn denk ik want het was ongekend prachtig weer. De warmste Pasen in 70 jaar stond in de krant. Sinds ik geboren ben hangt het hele leven aan weer records vast! De droogste, de warmste, de zachtste....

We hebben dus lekker buiten geleefd de afgelopen dagen. Schuilend voor de warmte onder de tafel in de schaduw.
Vrouwtje is door iets stoms door haar rug gegaan. Niet met iets zwaars te tillen maar door de was op te hangen. Ze heeft nog al pech dit jaar. Zere voet, schouder, knie. Ze word oud he !
Maar gelukkig gaat het vandaag met pillen een stuk beter en hebben we zelfs weer samen gewandeld. Al was het maar een kort rondje. Ze is bang dat ik plotseling aan de riem trek natuurlijk. Wel jammer dat Binti appte voor een date. Die heeft ze zonder te overleggen met mij afgeslagen.
Dat was wel heel erg pech hebben voor mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten