dinsdag 23 april 2019

1 JAAR BIJ MIJN PUPPY PLEEG GEZIN

Foto: Jomme ligt in het gras


Morgen, 24 April is het precies een jaar geleden dat ik werd opgehaald door mijn baasjes in Amstelveen en mee naar Zeeland werd genomen.
Ik was net 7 weken oud en moest mijn 10 broertjes en zusjes achter laten en begon aan een avontuur dat nog lang niet afgelopen is.
Ik leerde zoveel, van plassen in de goot tot traplopen. En al gaat alles nog niet perfect, ik doe samen met mijn baasjes mijn stinkende best om een hele goede geleidehond, hulphond of desnoods een huishond te worden.

Ik ben uitgegroeid tot een grote vent (zonder ballen, dat dan weer wel).
Ik ben lief en trouw en volg mijn vrouwtje overal naar toe (zelfs de WC in).
Ik ben sterk en een tikkeltje eigenwijs.
Ik ben gek op visite en de kat (al zijn zij niet altijd gek op mij).
Ik luister goed (vooral naar ''Kijk eens'').
Ik ga het liefst naar het strand om te rennen.
Ik lig lekker op koude voeten om ze op te warmen.

Kortom ik ben gewoon een heerlijke hond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten