vrijdag 19 april 2019

ZOMERS

Foto: Jomme staat te staren over het meertje in het park

April doet wat ie wil.
Opeens loopt iedereen zonder jas buiten en lopen er allemaal bleke benen voor mijn neus. Het zonnetje schijnt en iedereen is buiten lijkt het wel.
Ik loop nog steeds in mijn oude paarse jas en mijn poten zijn nog steeds zwart. Bruiner dan dit zullen ze niet worden.

Tijdens mijn wandeling kwam ik van de week een hele stoere kat tegen. Hij of zij zat onder een bankje bij zijn huis en ik moest er een paar keer als oefening langs lopen. Nou dat pikte de kat niet en hij of zij want zo goed hebben we niet gekeken kwam op mij af lopen. Heel stoer stapte hij of zij op me af. We wisten niet of hij zou uithalen dus we zijn maar zelf afgedropen. Hij of zij of het bleef ons gewoon volgen. Dat was dus geen gewone kat. Ben benieuwd of hij/ zij/ het er morgen weer zit!

Vandaag laatste combinatie puppy en volwassen voer gehad.
Vanaf morgen alleen nog maar grote jongens voer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten