zaterdag 2 februari 2019

ZIJN GANGETJE

Foto: Jomme kijkt naar de camera in de sneeuw

Nog een paar nachtjes slapen en ik ben weer een beetje jarig. 11 maanden ben ik dan alweer.
Ik groei gelukkig niet meer zo hard want ik ben groot zat. Ik heb enorme poten en ben best al wel sterk.
Ik loop heel vaak netjes aan de lijn al heb ik sinds er sneeuw ligt ook wel een snuffelneus gekregen. Met mijn neus dicht aan de grond lopen is superfijn. Mag weer niet natuurlijk.

De sneeuw is weer verdwenen en we hebben nu weer groen modderig gras.

Ook heb ik tegenwoordig druppeltjes; Bachremedie.
4 keer daags 4 druppels. Het klinkt allemaal wat zweverig maar dat was het niet aldus mijn juf.
Om me relaxter te maken maar ik vind het vreemd hoor. Ben helemaal niet druk vind ik zelf. Maar misschien heeft het met enthousiasme en blaffen te maken.
Zolang ze de druppels op koekjes geven vind ik alles best hoor!

We zullen zien of ik helemaal zen wordt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten