woensdag 30 januari 2019

FOTO SHOOT

Foto: Portret waarbij Jomme in de lens kijkt.

Dat vrouwtje van fotograferen houdt weet ik ondertussen al wel. Ik geef er niets om want ijdel ben ik totaal niet. Ik ben een stoere jongen en ik houd me niet de hele dag bezig met schoonlikken.

Als ze met het grote zwarte ding, de camera, komt aanzetten ga ik er meestal zo dicht mogelijk met mijn neus opzitten, zodat ze niets in focus krijgt en ik alsnog een grote zwarte vlek ben.
Haar mobieltje is helaas een beetje traag, of ik ben te snel, dus ook daar komen ook niet vaak mooie plaatjes uit te voorschijn.

Maar heel af en toe heeft ze een geluksmomentje met mij .

Zo ook gisteren. 
Ze had haar neefje beloofd wat foto's van hem te maken.

Een heel gedoe want dan begint ze haar hele inboedel van boven naar de woonkamer te slepen. Zwarte lappen, palen, klemmen. Een paar hele felle lampen, reflectoren, statieven en weet ik wat nog meer allemaal.
Na een uurtje staat de woonkamer dus vol!

En alles stond gisteren dus klaar voor een foto shoot.
En voor dat zwarte doek ben ik toen maar eens uit mezelf gaan zitten en daar ging het fout natuurlijk.
Vrouwtje greep haar kans en voor ik het wist flitsten de lampen.
Nou is het best moeilijk om mijn ogen scherp in beeld te krijgen want ik beweeg graag.
En als ik stilzit ga ik er het liefste bij liggen en dat is minder mooi op de foto.
Maar er zaten een paar mooie plaatjes bij.

Zo jammer dat ik geen dek reu ben.
Want het zou een mooie profielfoto zijn geweest op mijn tinder account.

Foto: Jomme wil weer weglopen uit zit.
Lang genoeg geduurd die foto shoot 
lijkt hij te denken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten