dinsdag 29 januari 2019

HONDENKOEKJES BAKKEN

Foto: Een vormpje in de vorm van een hond 
wordt uit het deeg gestoken.
deeg met deegroller op het aanrecht.

Vrouwtje heeft koekjes gebakken. Helemaal alleen voor mij . In de vorm van botjes, een staand en een zittend hondje. Maar al had ze de koekjes in de vorm van iets heel engs gemaakt dan had ik ze nog lekker gevonden. De baasjes hebben er ook eentje gegeten want het is ook voor mensen hoor. Maar zonder zout en suiker vonden ze de koekjes maar flauw. Maar ik denk wel dat het een heel lekker koekjes is voor mensenkinderen.

Recept van de koekjes:
1 ei.
50 gram pindakaas zonder stukjes.
130 gram volkorenmeel.
50 gram havermout.
1 geprakte banaan.

Alles mengen en 15 a 20 minuutjes op 150 graden in de oven.

Foto: het recept van de 
Govertjes koekjes

Het recept is van het vrouwtje van Bram en die heeft het weer van de KNGF dus het is vast heel gezond.
Ik denk dat ik steeds een beetje diarree krijg van de geperste kluifjes dus die krijg ik even niet meer.
Heb ook al 3 verschillende voer gekregen.

Vanmiddag belde juf F mijn vrouwtje op. Ze heeft een mensenbaby pup in haar buik en ze komt niet meer naar ons toe. Het is ook wel heel ver rijden hoor naar Vlissingen. We vinden het wel jammer maar wie weet komt ze haar baby-pup nog wel eens laten zien als ik op school zit. Want dat is natuurlijk nog steeds mijn doel.
Naar de KNGF Universiteit!
Daar ga ik mijn uiterste best voor doen.

Ben benieuwd wie mijn nieuwe juf wordt!

Gisteren liet vrouwtje een handschoen vallen.
Ze zei: Pak.
En toen: Geef maar
En ik legde de handschoen in haar uitgestoken hand.

En toen noemde ze me weer een knapperd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten