zaterdag 9 februari 2019

EEN NAAM MET EEN B

Foto: Jomme ligt af bij de zelfgebakken koekjes.

Van de week weer naar het strand geweest. We hadden afgesproken met tante A, het vrouwtje van mijn allerliefste vriend Bram. Bram is al groot en al met zijn volgende stap in zijn carrière bezig en die zie ik dus nooit meer. Maar zijn vrouwtje heeft me verteld dat ik een nieuw vriendinnetje krijg om mee te spelen. Ze krijgt een blonde labrador om op te voeden. En als ik de naam raad mag ik haar houden.
Een meisjes-honden-naam met een B!
Daar ga ik eens heeeeel goed over na denken!

Volgende week mag ik een dagje naar haar toe.
Wel jammer dat mijn nieuwe vriendin er dan nog niet is.
Die komt pas in maart.

Het strand was als altijd erg leuk. Het waaide wel en er waren weinig andere honden. En van de hond die er wel was heb ik het baasje laten struikelen. Dacht eerst nog die komt er ook bij liggen om mee te spelen maar het was niet de bedoeling. Gelukkig was het zand zacht en had hij niets!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten