donderdag 14 februari 2019

DAGJE LOGEREN

Foto: Jomme kijkt omhoog vanaf zijn eigen kleedje
 in een nieuwe woonkamer

Gisteren ben ik een dagje op pad geweest met een ander vrouwtje.
Al vroeg werd ik in de auto geladen en mocht ik naar vrouwtje A. Daar was ik al eens eerder geweest want van een afstandje herkende ik het al. Vorig jaar heb ik er zelfs ook geslapen 's nachts.
Ik ging maar meteen aan mijn nieuwe vrouwtje haar voeten liggen tijdens de koffie want ik wist best wat er komen ging.
Mijn vrouwtje had een hond-loze dag ingepland.

En ik had ook een topdag.
Ik ben naar het bos geweest, naar de winkel en in een andere tuin vergeten oude hondenspeeltjes gezocht die ooit van Bram zijn geweest.
Na het avondeten werd ik weer thuis gebracht. Meteen maar een grote plas in mijn eigen goot gedaan want plassen in een vreemde goot vond ik wel even wennen.

Vandaag heerlijk weer. Het lijkt wel voorjaar.
Vanochtend naar de flat op visite geweest bij vrouwtje haar moeder.
Over de groene boulevard gelopen naar de parkeerplaats.
Daarna in, uit, in, uit, in, uit, de trein en de trein zien en horen vertrekken.
Door het station gelopen.
Naar Intratuin voor kattenvoer en honden snoepjes.
En nu lekker in het zonnetje uitrusten.
En vanmiddag lekker naar het strand.
Wat een heerlijk hondenleven !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten