zondag 13 januari 2019

ZONDAGOCHTEND

Foto: Jomme ligt in het gras en kijkt naar me op.

Zondagochtend en we zijn weer naar het park geweest.
Ik snap niet dat ik niet van wandelen hield toen ik een kleine pup was. Wat is er nou leuker dan naar buiten gaan. Zeker als je los mag!
Dus als de riem in zicht is begin ik te kwispelen. Zeker als vrouwtje de sleutels pakt. Dan weet ik dat we met de auto gaan. Ik ben niet gek hoor. Voor een wandeling in de buurt gebruikt ze altijd haar huissleutel die constant in haar jaszak zit.

We zijn dus naar het park geweest. Ik natuurlijk om vrienden te zoeken en lekker te rennen. Ik verdenk mijn vrouwtje ervan dat die naar het park gaat omdat ze wil oefenen me weg te fluiten bij mijn nieuwe maatjes.

Ik heb heeeeel veeeeel honden gezien.
Ik heb bijna met iedereen gespeeld.
En ik heb best goed gereageerd op mijn fluitje.
Als ze me eerst maar even de kans geeft lekker te spelen kom ik netjes terug. Niet altijd meteen maar toch.
En een lekker voertje helpt ook mee natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten