dinsdag 15 januari 2019

SPELEN

Foto: Jomme tussen 3 andere honden 
aan het spelen in het park

Af en toe heb je geluk, dan kom ik heel veel vrienden tegen in het park.

Soms heb ik pech en komen we een chagrijnige man tegen met een klein schoothondje aan de lijn. Ik heb altijd het idee dat hij van zijn vrouw met HAAR hondje moet wandelen, want dan kan er geen lachje af voor mijn jeugdig enthousiasme. Gelukkig hou ik het snel voor gezien en ga ik weer op zoek naar honden die wel willen of mogen spelen.

Meestal ren ik heel enthousiast op andere honden af. Stop op gepaste afstand om te kijken wat voor vlees ik in de kuip heb. Kwispel wat en als het goed lijkt ga ik erop af. De ene keer moet ik nog even onderdanig op mijn rug gaan liggen maar meestal rennen we gewoon wat rondjes achter elkaar aan.
Ik geniet er volop van en vrouwtje kan af en toe mensen wat informatie geven over wat ik later hoop te gaan doen als ik nog groter gegroeid ben.

In de supermarkt hebben we ook vaak aanspraak.
Gelukkig nooit negatief zoals je ook wel eens hoort van andere puppy pleeg gezinnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten