woensdag 9 januari 2019

UITWAAIEN OP HET STRAND

Foto: Jomme staat tussen de paalhoofden in het zonnetje


Vanochtend kregen we een bui met hagel op ons kop en vanmiddag liepen we lekker in het zonnetje op het strand. Door de storm was er wat van de duinen afgeslagen en met grote gele auto's waren ze druk aan het werk om het te herstellen.

Ik lijk af en toe wel een bokser zegt mijn vrouwtje. Als ik maar even ren schuimt het speeksel in grote vlokken mijn bek uit. Ze vind het een vies gezicht. Mij maakt het niet uit. Ik veeg het gewoon ergens aan af of het waait van mijn bek.

Ik heb ook nog lekker gespeeld met een aantal honden. Op het strand kan je eindeloos rondjes rennen achter elkaar. Er was ook een mannetjes labrador die wel heel gek op me was. Ik werd gewoon in de klemgreep gehouden door hem.
Ik ben redelijk goed terug gekomen als vrouwtje me riep. Ook het traplopen ging best goed. Als ik te snel ga roept ze sta. Ik blijf dan netjes stilstaan en krijg een brokje.

Volgende week komt mijn juf weer op thuisbezoek voor een belangrijke test. Ik zal proberen mijn best te doen maar ik beloof niets.

Foto: Jomme komt aanrennen als hij de fluit hoort.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten