dinsdag 8 januari 2019

VERTROUWDE PARK

Foto: Jomme liggend in het park voor het riet

Gisteren hebben ze gewoon vergeten me eten te geven. Tis dat ik zo lief ben en nooit om eten zeur want anders had ik hun dag wel lekker kunnen verpesten. Aan het einde van de dag kreeg ik gelukkig steeds een beetje brokjes en vandaag in het park had ik weer een stevigere drol in plaats van mijn spuit diarree.

Vanochtend, net voor de regenbuien uit, naar het park geweest.
Ik ging graag de auto in want ik denk niet dat we meteen weer zo'n lange reis zullen maken en ik had gelijk. We stapten bij het park uit. Ik heb weer lekker alle vertrouwde geurtjes opgesnoven en lekker gespeeld met andere honden. Ik kwam netjes terug bij vrouwtje. Ook al duurde het ietsje langer dan ze hoopte.
Vrouwtje loopt nog steeds een beetje moeilijk. Ze heeft iets met haar voet maar wat weet ze niet. We lopen in ieder geval al weken in een veel lager tempo dan voorheen.

Hopelijk gaat het snel beter want wandelen is niet echt leuk voor haar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten